Beckers logo

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polaków, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Rzadziej niż co drugi mieszkaniec Polski (48%) oszczędza wodę czy energię, a zaledwie co czwarty (24%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie tylko 8% Polaków maluje wnętrza ekologicznymi farbami, zaledwie 7% kupuje eko żywność i tyle samo używa ekologicznych kosmetyków. Jeszcze mniej - 6% - korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.

Beckers logo

Segregowanie śmieci deklaruje tylko 54% Polek, choć i tak jest to największy odsetek spośród różnych proekologicznych zachowań - wynika z badania zrealizowanego przez TNS na zlecenie marki farb Beckers. Dokładnie co druga kobieta w Polsce (50%) oszczędza wodę czy energię, a co czwarta (25%) stosuje produkty wielokrotnego użytku. Jednocześnie po 9% Polek kupuje eko żywność i używa ekologicznych kosmetyków, a jeszcze mniej – po 7% - maluje wnętrza ekologicznymi farbami i korzysta z przyjaznych środowisku środków piorących.

Jedynka logo

Marka Jedynka po raz kolejny została partnerem telewizyjnego programu „Nasz Nowy Dom”. W wybranych odcinkach najnowszego sezonu pod okiem Katarzyny Dowbor domy uczestników programu zostaną odnowione farbami Jedynka Perfekcyjna Biel oraz Jedynka Ogród Barw. Kolejny program z produktami polskiej marki będzie można obejrzeć w Polsacie w czwartek 27 października o godz. 20.05. Poprzednie odcinki dostępne są na IPLA.

Tikkurila logo

Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.

Jedynka logo

Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.

Tikkurila logo

Planujesz zmienić kolor ścian, ale nie wiesz, czy będzie pasował do Twoich mebli? Nie masz pomysłu na nowy wystrój albo boisz się, że wybrany odcień będzie zbyt ciemny? Nie pozwól, by takie wątpliwości ograniczały Twoje możliwości aranżacyjne. Dzięki Tikkurila ColorUp! kreatywność przenosi się w inny wymiar. Specjalna aplikacja umożliwia wielokrotne zmienianie i dopasowywanie odcieni ścian do każdego pomieszczenia. Wystarczy wgrać zdjęcie wnętrza i testować różnorodne konfiguracje kolorystyczne. Powstałe w ten sposób wizualizacje ułatwią wybór barw, które najlepiej oddadzą nasz indywidualny styl.

Lato obfituje w barwy, zapachy i emocje, które pozwalają człowiekowi nie tylko cieszyć się chwilą, ale także naładować akumulatory na słotne i zimowe dni. Dodaje witalności i optymizmu promieniami słońca, rozkwita na rabatach i drzewach, zachwyca smakami letnich owoców i warzyw. Jedynka podpowiada, jak dzięki odpowiednim kompozycjom kolorystycznym zatrzymać we wnętrzach letnią radość i energię.

Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana  w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.