Widzew podpisał umowę z Advert House
RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z agencją reklamową Advert House, która odpowiada za kompleksową obsługę graficzną i kreacyjną klubu. Nowy kontrakt zakłada zwiększenie zakresu współpracy klubu z agencją, która będzie promowana m.in. poprzez kampanię internetową na stronie widzew.pl, ekspozycje reklamowe w strefach Hospitality oraz baner na koronie stadionu.
Widzew rozszerza współpracę z Impallem
RTS Widzew Łódź podpisał nowy kontrakt z firmą Impall, który zakłada rozszerzenie współpracy. Na podstawie umowy Impall zwiększy bowiem dwukrotnie swoje zaangażowanie finansowe w Widzew. W zamian reklamy partnera pojawią się w kolejnym sezonie na elektronicznych bandach zainstalowanych wokół stadionu przy al. Piłsudskiego. Co więcej, sponsor klubu zamieni dotychczasowe pakiety hospitality VIP na SuperVIP, które obejmują najszerszy zakres świadczeń oferowanych przez Widzew.
RTS Widzew Łódź z licencją na grę w T-Mobile Ekstraklasie
Komisja Odwoławcza PZPN uwzględniła odwołanie Widzewa od decyzji Komisji ds. Licencji Klubów Ekstraklasy i przyznała klubowi z al. Piłsudskiego licencję na grę w T-Mobile Ekstraklasie w sezonie 2012/2013. Nie ma więc już żadnych przeciwwskazań, aby w nowych rozgrywkach łódzki zespół występował w najwyższej klasie rozgrywkowej.
Widzew cofnął zgodę na prezentację opraw
RTS Widzew Łódź S.A. cofnął zgodę na prezentację opraw w czasie meczów piłki nożnej na obiekcie sportowym przy Al. Piłsudskiego 138.
Decyzja została podjęta w związku z kolejnym niedotrzymaniem ustaleń przez kibiców przygotowujących oprawy meczowe. Przed rundą wiosenną sezonu 2011/2012 roku grupa organizująca oprawy zobowiązała się m.in. do: nieużywania środków pirotechnicznych oraz wywieszania flag i transparentów tylko autoryzowanych przez PZPN i odpowiednie organy Widzewa. Osoby te jednocześnie złożyły pisma o zawieszenie ich indywidualnych zakazów stadionowych. Widzew przychylił się wówczas do wniosków i zawiesił zakazy.
Mistrzostwa z Widzewem i Magellanem
RTS Widzew Łódź i firma Magellan organizują konkurs dla dzieci z łódzkich świetlic CARITASU w kontekście zbliżających się mistrzostw. W ramach konkursu najmłodsi fani futbolu będą projektować stroje kibica na to piłkarskie wydarzenie. Zwycięski projekt posłuży jako wzór do przygotowania unikatowych trykotów. Otrzymają je wychowankowie świetlicy, z której pochodzić będzie wybrany pomysł. Koszulki zostaną wręczone w dniu organizowanej na stadionie Widzewa dla młodych kibiców olimpiady sportowej „Mistrzostwa z Widzewem i Magellanem”, w której wezmą udział także zawodnicy z al. Piłsudskiego.
Widzew nawiązał współpracę z Eris Partner Łódź
RTS Widzew Łódź podpisał umowę sponsorską z firmą Eris Partner KAROPOL Łódź, dystrybutorem kosmetyków marki Dr Irena Eris. W ramach współpracy nowy sponsor klubu będzie dostarczać specjalistyczne produkty wykorzystywane w celach medycznych m.in. w pracy klubowych masażystów.
Konkurs kiermaszowy Widzewa
RTS Widzew Łódź po raz kolejny zorganizował specjalny konkurs dla swoich fanów, w którym do wygrania są bony o wartości nawet do 150 PLN. Zwycięzcy będą je mogli wymienić na oryginalne klubowe artykuły podczas najbliższego widzewskiego kiermaszu, który odbędzie się już 3 czerwca.
Widzew podpisał nową umowę
RTS Widzew Łódź podpisał nową umowę z łódzką firmą „marczak” - producentem wysokiej jakości dzianiny. Na mocy kontraktu partner zwiększy zaangażowanie finansowe w klub. W zamian od nowego sezonu „marczak” będzie promowany na bandach LED zainstalowanych wokół stadionu Widzewa. Co więcej będzie też korzystać z pakietów hospitality klubu, które zapewniają najlepsze miejsca na trybunach do oglądania meczów na żywo.